Stenslag

Billig reparation af stenslag

Vestjysk Autoglas tilbyder reparation af stenslag. Vi giver dig en god fast pris, der holder. Her skal du aldrig bekymre dig om efterregninger eller andre gebyrer.

Sørg for at kontakte os så hurtigt som muligt, hvis uheldet er ude, da stenslaget efter noget tid kan udvikle sig til en større revne, som måske ikke kan repareres. Jo hurtige, vi får repareret stenslaget, jo bedre bliver slutresultatet.

Hvis du har mulighed for det, skal du sætte et rudeplaster over stenslaget, så der ikke kommer skidt, snavs og vand ned i revnerne. Det er vigtigt, da det kan besværliggøre reparationen af stenslaget, hvis det er beskidt. Hvis du ikke har et rudeplaster, kan du bruge et almindeligt vandfast stykke tape.

Ring og få et godt tilbud på reparation af stenslag!

Billig reparation af stenslag